hashtag

Vaknar, somnar om, vaknar igen, somnar om, vaknar två timmar för sent, fryser upp som jag alltid gör. Har inget samvete när jag ska gå upp, det känns i de stunderna som att ingenting kan få mig att ändra mig till att vakna, skynda mig, kämpa lite. Tänker att det inte gör någon skillnad.
Ringer, säger att jag blir rejält sen. Det är lugnt, okej. Duschar. Tar mig tid. Äter frukost, får inte i mig nånting. Hatar allt. Stressad. Får bryt flera gånger på ingenting och vrålar rakt ut. Det plingar på, hahaha kronofogden, men det säger han inte för att typ inte skrämma upp mig eller vadå? Han lämnar en lapp i brevlådan istället. Tar min cigarett och förstår att jag måste ringa igen och säga att jag inte kan komma idag. Vi ses på måndag istället säger han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0