positiv inte negativ, relativ, dunder kreativ, c'est la vie, lever c'est la vie (la vida loca bitch)

Några punkter
 
  • Min mobil har inte fungerat på över 2 månader och jag har fortfarande inte gjort någonting för att fixa den

  • Jag slutar skolan om 2 veckor och har inget jobb för sommaren, ingen ny bostad till hösten, inga planer och inga nya ambitioner. Jag kanske kommer in på någon kurs till hösten, men känslan just nu är att jag kommer ge upp vid första tentan.

  • Jag vill inte bo i Malmö längre, jag vill inte bo hemma, jag vill inte bo i en stad, jag vill inte träffa nya människor, jag vill inte jobba, jag vill inte vakna.

  • Jag har inte blivit kär på 8 eller 9 år, jag har nekat folk som blivit kär i mig 2 gånger efter det.

  • Jag har städat mitt rum 1 gång sedan jul och köpte jord för att plantera om mina växter för 4 veckor sedan. 

  • Jag har förlorat 4 bästa vänner, 2 andra är knappt inom räckhåll och 2 bor inte i Sverige.

  • Mina vänner nu släpper jag inte in på livet, och de släpper nog inte in mig. Gör de det så verkar det som att jag gör allt i min makt för att bränna de broarna. 

  • Jag är ensam.

  • Det enda jag vill ha är trygghet och närhet men det enda jag gör är att isolera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0